Hoppa till innehåll

AMNINGSKUDDEN – den bästa

10 augusti, 2010

Hos oss på Babyz Of Sweden kan du köpa bästa flexibla amningskudden Doomoos Softy till bästa pris (kudden som av barnmorskor utsetts till marknadens bästa).

Amningskudden kostar 559:- och på köpet får du en bröstpump från Philips Avent (värde 525:-) samt Becur Repair, en oparfymerad skumspray för barn utan konserveringsmedel (värde 199:-)

Hör av dig på info@babyz.se eller kontakta oss på 0704-44 56 04

Amningskudden finns i fler färger, titta in på vår hemsida www.babyz.se under fliken erbjudanden!!

One Comment leave one →
  1. Madde permalink
    10 augusti, 2010 2:23 e m

    Amningskudde är den bästa de kan jag lova, pumpen med och skumsprayen använder jag både på mig själv och på mina barn. Verkligen ett toppen erbjudande för dig som väntar och har smått!Tycker jag!

Lämna en kommentar